2021. szeptember 28., kedd

IKEA - Kura megfordítható ágy - 2 - Jelenlegi ára: 23 900 Ft


Eladó IKEA - Kura megfordítható ifjúsági ágy.
Jó állapotban a kupola nincs meg hozzá. Adok hozzá 1 szivacsot is (sárga) a lenti matrac nem jár hozzá. lásd a fotókon.
2 hibája, hogy az ágyleceket tartó műanyag csapoknak csak az egyik oldala van meg mert szétszedéskor ezek ripityára törtek. Én úgy használtam hogy felülről helyeztem be és így is tökéletsen ellátta a funkcióját nem mozogtak a lecek és nem is esetk ki. Az ágy megfordításásnál ezeket felülről kellett behelyezni. A másik, hogy a képen keretezett léc (pontosabban a helyét jelöltam) elveszett pontosabban én is így vettem. Ez szintén nem befolyásolja a funkcióját, ha a rövidebbik oldalra van berakva. Az utolsó két képen található hogy néz ki a hibás alkatrész. A csapok hibátlanok a menetes egység a legtöbb törött. Ha csak a csap van benne akkor sem mozognak el az ágylecek.
Már szétszedtem és lecsomagoltam. A matricákat szintén letakarítottam.
Garancia nincs a termékre.
Heves Megyén belül házhoz viszem Borsod Megyében Miskolcig. 2000 Forintért.
1x egy hónapban járok Budapesten így ezen a vonalon (M3) tudok segíteni a szállításban a fentieknek megfelelően.
Kérem a vásárlót, hogy 3 napon belül vegye fel velem a kapcsolatot.


Jelenlegi ára: 23 900 Ft
Az aukció vége: 2021-09-28 20:01 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése